

Зміст програми:
Період трансформації
-
Все і всі знаходяться в невпинному потоці змін, відсутність стабільності, прогнози не пацюють, контроль обмежує.
Виживають відкриті системи
-
Fast is new big. Багато компаній сьогодні проводять вимушену оптимізацію, скидають надлишковий жирок, спрощують бізнес процеси. Якщо ставитись до поточної ситуації як до катрсису (очищення через випробування), а не до трагед ії, то можна робити вибір.
Відбудова чи модернізація
-
Ми далі хочемо робити те що робили завжди, чи будемо переосмислювати себе і поставити новий двигун у свому бізнесі і компанії.
Розуміння мотивацій спротиву змінам
-
Зміни – це завжди напруження. Навіть важка, але визначена ситуація здається кращою ніж невизначена прекрасна перспектива.
Критерії успіху для впровадження змін
-
Щоб жити треба адаптуватись до середовища. Середовище дає запит – швидкість, простота, відкритість.
-
А наша психіка дає відповідь – страх, контроль, фіксація, ускладнення.
-
Як це співставити і усунути базовий конфлікт?
Роль лідера в процесі змін
-
Перший крок – зрозуміти свої поточні обмеження і перейти від сценарію «не замахався- не герой» до філософії «потурбувався про себе і своїх – молодець»
-
Взаємодія в команді. Як повернути нам здатність швидко приймати якісні рішення.
-
Підтримуючі методики для працівників.
5 стратегій управління змінами
-
Прості кроки + дисципліна: створюємо свій ресурсний план.
-
Страх дорого коштує:
-
Мікроменеджмент (коли ми контролюємо те, що не важливо і не контролюємо те, що важливо)
-
Гіперконтроль (ОКР)
-
Надування ролей
-
Job security – замість оптимізації – ускладнення своєї функції і бюрократизація
-
Гнучке середовище
-
Спрощення (simplification) – все має бути настільки просто, наскільки можливо, але не простіше
-
Ринок. Змінились ми, колеги, клієнти. Знайомимось заново. Мислення і патерни (досвід). Хто купує ваш товар/продукт/сервіс
