top of page
kmbs_landing(6).png

Код стратегічних продажів 

Дати програми:
16-17/09/2025

Для тих, хто хоче продавати через цінності, призначення та усвідомленні стратегії зростання. Курс про зміст, про клієнта і про вплив. 

Зміст програми:

Високорівневі стратегії на ринку. Усвідомленість та обман. 
Що ми продаємо та чому замовник обирає нас? Цілепокладання. Короткострокові та довгострокові продажі. 
  • Неусвідомлений обман 

  • Усвідомлений обман 

  • Неусвідомлений необман 

  • Усвідомлений необман 

Формування потреби. Хочу та Треба. 
  • Композиція потреби замовника «Купити товар» 

  • Декомпозиція потреби замовника «Бути щасливим» 

  • Розробка альтернативних пропозицій цінності. Критерії Вибору. Ціна. Загальна вартість володіння, Повернення інвестицій. Персоналізація цінності 

  • Створення стійких довгострокових відносин. Цінність, Довіра, Автономія 

  • Культура споживання та споживча культура 

Цикл продажу та цикл покупки. Лійка продажу 
  • Тригери переходів на стадіях в циклі продажу. Кейс-дискусія: покупка сонячних батарей. 

  • Важелі управління лійкою 

  • Аналіз стадій циклу продажу і важелів лійки для досягнення цільових показників продажу.  

  • Математичне моделювання лійки для досягнення цілі. 

Що таке Успіх? Управління продажем. 
  • Структура ринок. 

  • Успіх. Зовнішній і внутрішній маркетинг 

  • Ринкові можливості і наші спроможності. 

  • Взаємодовіра і повага. 

  • Зони взаємодій. Управління его.

Місія/Призначення компанії. 
  • Формування критеріїв вибору 

  • Комунікація конкурентної переваги 

  • Пропозиція цінності 

  • Управління очікуваннями

Ідея та Гроші. Співпраця чи боротьба?  Стратегії та фокус засновника. 
  • Захоплення долі ринку 

  • Стратегії майбутнього 

  • Стратегії ефективності 

  • Стратегія домінування на ринку. Трансформація продажів в покупку, створення нової споживчої культури

Стратегічні Рівні росту компанії. Вплив місії на структуру власності. Організаційна структура компанії. 
  • Товар 

  • Набір/партнерство 

  • Унікальність 

  • Модель 

  • Ідея. 

Системне креативне мислення
  • Вилучення важливих компонентів продукту. Шлях найбільшого опору.  

  • Ділення. Зміна компонентів продукту в часі або просторі 

  • Розмноження або додавання існуючих компонентів в продукті 

  • Призначення нових задач існуючому елементу продукту 

  • Залежність від властивостей продукту. Створення залежних відносин між продуктом і його навколишнім середовищем. 

Викладачі
Володимир Орлов.png

Володимир Орлов

Регіональний менеджер по інноваціям і цифровій трансформації, Global impact ambassador в Cisco. Перша освіта – технічна за спеціальностями «Автоматизація технологічних процесів і виробництв», «Комп’ютерно-інтегровані технології» в Тернопільському національному технічному університеті (ТНТУ). Протягом двох років стажувався в Birmingham City University за спеціальністю «Мережеві технології». Закінчив Київський національний економічний університет за спеціальністю «Економіка підприємства». Кар’єрний шлях розпочав викладачем курсів «Оператор ЕВМ» при ТНТУ, асистентом кафедри «Комп’ютерно-інтегрованих технологій». В 1999 році став першим в Україні сертифікованим інструктором Академії Cisco. Має найвищу технічну сертифікацію Cisco CCIE. Перший досвід в продажах отримав в компанії S&T Ukraine, де був відповідальним за роботу з фінансовим сектором.

Ірина Чубукова.png

Ірина Чубукова

Понад десять років успішно застосовує аналітичні технології та власні методичні розробки для вирішення стратегічних і тактичних завдань клієнтів зі сфери ритейлу. Консультує компанії з питань виведення програми лояльності на новий рівень ефективності завдяки цільовій та сегментованій роботі з клієнтами. Проводить економічні розрахунки і прогнози ROI для програм лояльності. Є авторкою блогу про лояльність і аналітику, низки публікацій про аналітику клієнтських даних і її використання для підвищення прибутковості бізнесу у виданнях Forbes, «Бізнес», «Новий маркетинг», Pharm Magazine, Loyalty.info тощо. Каже, що професійно її надихають складні завдання й виклики, можливість отримати нові знання та цікавий досвід.

Владислав Нижник_edited.png
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Владислав Нижник
Менеджер MBA програм
Зателефонувати:
Написати:
Frame 520.png

АДРЕСА

вул. Волоська 8/5, 4 корпус
Києво-Могилянської академії, 4 поверх

ТЕЛЕФОН

+38 (044) 490 6635

+38 (044) 425 7779

ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА

team@kmbs.ua

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube
bottom of page